Ремонт бустера GKFLY ( апгрейд АКБ на molicell )

Діагностика та ремонт помічника автомобіліста. Огляд принципу дії типового китайського джампстартера

Запит на нетиповий ремонт потрапив до нас від автомайстерні. Бустер перестав працювати. Купляти новий автомайстерня відмовилась. Майстри мотивуввали таку нетипову любов до пристрою тим, що бустер справно служив довгий час і далеко не кожен пристрій так гарно працює. Зазвичай такі пристрої не здатні крутити двигун бо стають в захист або мають занадто слабеньку батарею.

Розібравиши цей пристрій ми дійшли до висновку що рідний акб купити надзвичайно складно, тому було прийнято рішення поміняти елементи на інший тип

Molicell P42A

Акумулятор Molicel INR21700-P42A Li-ion 45A 4200mAh - це високотоковий літій-іонний елемент живлення формату 21700, розроблений для пристроїв з підвищеними вимогами до потужності та продуктивності. Має високу токовіддачу - вони можуть працювати з постійним навантаженням в 45 Ампер. Це один з найвищих показників для акумуляторів даного класу.

Додатково для збільшення потужності бустера було додано Активний Балансир для літієвих акумуляторів. Навідміну від пасивних балансирів які працюють тільки на кінцевому етапі заряду акумулятора. Активний балансир на кондесаторах працює постійно допомагаючи батареї бути завжди збалансованою без залежності до того як давно цю акумуляторну збірку заряджали до 100%(а значить і балансували). Такий підхід забезпечує постійну готовність до роботи батереї.


Активний балансир 5А 3-4s

Технічні параметри
1. Робоча напруга: 2.0V-4.5V
2. Універсальний Li-Ion балансир Li-ion, Lifepo4, Lipo, Li-ion NCM
3. Не підтримує LTO акумулятори
4. Робоча мінімальна різниця між комірками батареї 0.1v

Струм балансування
1. При різниці напруги білше 0.1V (струм балансування 0.5-0.7A)
2. При різниці напруги білше 0.2V (струм балансування біля 5A)
3. Чим менша різниця напруги між комірками батареї -тим менший струм балансуванн

Встановлення балансиру має і свої недоліки. в вигляді додаткового наванатаження на комірку. Тому акумулятор має мати надлишкову ємність для зменшення навантаження на акб в цілому. У нашому випадку ємність АКБ 8400mAh що дещо менше мінімальної ємності вказаної виробником балансиру. Надіюся цей момент згладить те що елементи моліцелл є високотоковими і до таких струмів і застосувань були спроектовані виробником.



Збільшити корпус

Так як новий акумулятор значно перевищує розміри оригінального корпусу довелося спроектувати таку собі проставку екстендер до кришки бустера. Нам пощастило що геометрія оригінального корпусу доволі проста. Це прямокутник із фасками по 10мм товщиною стінок 3мм.


файл 3д модель екстендера корпуса бустера
Заванта́жити файл файл 3д модель екстендера корпуса бустера

Відео ремонту пристрою з декотрими коментарями