пн-пт: 10:00-19:00

сб: 10:00-14:00

м. Львів,

вул. Виговського, 53

Заміна червоних поворотників на європейські в Tesla Model S 2016

Слідуючи трендам доступного авто з америки хотілося занотувати біг по граблям з адаптацією автомобіля до наших доріг. На цей раз жовті повороти.

Автомобіль прибув без фар

Прибула американка луплена в зад. Яка чудова можливість замінити американські фари на европейські. і ціна наче адекватна на китайському майданчику

новенька фара за ціною вживаної на вторинному ринку із жовтим поворотником.
Залишилось дочекатися доставки та в становити у транспортний засіб

Переключити роботу фар це ізі! (мені так здавалося) - euvehicle 1

Так було до 2020 року. далі компанія виробник почала закручувати гайки. Імплементувала систему захисту конфігурації. заборонила змінювати важливі опції які можна придбати за гроші. Великим босам недовподоби що люди самостійно вмикають собі опцій як то автопілот і не платять їм за це гроші. Тому вже досить довгий період часу конфігурація і головному компютері захищена криптографічно і жоден сервіс не в силах поміняти це на актуальних версіях програмного забезпечення. Це дуже схоже на те як було з айфоном у ранні роки спочатку люди робили jailbreak і робили з своїм пристроєм що тільки їм заманулося але із кожним новим апдейтом це ставало робити все складніше а потім і взагалі неможливо.

На автомобіль все те саме autopilot, supercharger, country відносяться до так званого Gateway Secured Config - параметри які дилеру і офіційному сервісному центру міняти заборонено я вже мовчу про усілякі гаражні комерційні обєднання.

Із із вищезазначеного виходить що програмного поміняти те як працюють фари неймовірно складно, потрібно щоби машина була на дуже старій прошивці або на помірно старій з рутом, Усі новоприбулі американські автомобілі припливають з прошивками 22 року (Tegra MCU1) і 23-24(Intel MCU2, AMD MCU3). В більшості випадків це ОК бо на таких машинках живі сертифікати. Мертві сертифікати це головна біль яка потребує окремого допису.


Перепіновка фар Tesla

Пошукавши в інтернеті реалізації я зрозумів що єдиний популярний метод це перепіновка , протягуємо дроти з капоту до багажнику з багажнику до фар і тд. Мені такий підхід видався дещо брутальним і навіть трішки архаїчним.

Все діло в тому що всі ці дроти і так сходяться в один функціональний блок який керує усім світлом зовні та у салоні


Як ви адаптуєте свою Tesla американку ?

Голосування не доступне



Body Control Unit Module

Власне ця функціональна коробочка задає те як будуть функціонувати наші ліхтарі в народі цей блок називають БОДІКОМ цей модуль знаходиться і ногах пасажира і його часто міняють коли гублять ключі


Нас цікавлять розєми які ідуть з блоку управляння X20 та X21

ось схема перепіновки на тегру (model S дорест) схема передбачає маніпуляції за розємами які ідуть до цього блоку можна виконати цю конвертацію зробивши перехідники (потрібно мати BCU з розємами як донор) як варіант можна пасипати перемичок прямо на платку це вже хто як для себе вирішить.


розєм Х20

розєм Х21